Alles uit HubSpot halen
15% meer resultaat zonder extra tijd en geld. Het kan!
De uitdagingen van meer klanten en te weinig tijd
Als sales- of marketingprofessional zijn 'meer lead en klanten' dagelijkse kost.
Kansen genoeg maar ook steeds meer uitdagingen. Het spel gebeurt meer en meer online. Het maken van content, zichtbaarheid, ads, website, leadgeneratie en verzilveren van commerciële kansen. Niet te vergeten AI, daar kunnen we ook niet meer omheen.
Maar de grootste uitdaging zit hem in tijd, mensen en budget. Die zijn vaak de beperkende factor.
Een van de oplossingen is de inzet van tools die je commerciële proces ondersteunen. HubSpot is zo’n tool die je veel tijd bespaart en helpt om meer resultaat uit je marketing en sales te halen.
Eén centraal CRM systeem aangevuld met modules (Hubs) voor marketing, sales en service. Geen lossen systemen meer maar één centrale oplossing waar de hele organisatie mee werkt.
Er zit meer in HubSpot dan we gebruiken
Tal van organisaties hebben de slimme keuze gemaakt voor HubSpot om hun commerciële processen te ondersteunen. Naar tevredenheid als je het de gebruikers vraagt. Vaak wel aangevuld met de opmerking dat ze het gevoel hebben ‘dat er veel meer in zit dan ze gebruiken’.
Dat is zonde, want het slim en optimaal gebruiken van HubSpot scheelt je heel veel tijd en levert je gemakkelijk veel meer leads en klanten op. Een verbetering van 15% is geen uitzondering. Hoe we dat weten? Omdat we dat met verschillende klanten hebben gerealiseerd.
Tijd besparen en meer commercieel resultaat
HubSpot functies voor je marketing team
Tijd bespaarders
- Advertentiebeheer: Vanuit 1 plek je Google, Facebook en Insta ads beheren en volgen
- Social media manager: Maken, plannen, laten goedkeuren en inzichten voor al je klanten
- Workflows: Automatiseer de routine en maak tijd voor waardecreatie. Door automatische e-mail opvolging van ingevulde formulieren, leads automatisch doorzetten aan sales, deals en taken aanmaken.
- Campagne manager: Alle onderedelen van een marketingcampagne bij elkaar, meer overzicht, duidelijke doelen, inzicht in kosten, voortgang en resultaten.
- Content Hub: Met uitgebreide AI functies voor het maken van blogs, social posts, persoonlijke e-mails en zelfs website-pagina's.
Resultaat verbeteraars
- SEO optimalisatie: Inzicht op basis van de SEO tool Semrush om je website-pagina’s nog beter vindbaar te maken voor Google en Bing.
- Uitgebreide e-mailfuncties: Persoonlijke e-mails met informatie over lees- en klikgedrag.
- Uitgebreide rapporten: Hoe gaat het, welke social media post, blog op web-pagina scoort het best? Via welke kanalen komen de lead binnen. Welke zijn het meest kansrijk?
- Workflows: Niet alleen tijd, maar workflows zorgen ook voor meer resultaat. Door nurturing van leads, automatische opvolging van e-mails op basis van gedrag.
- Leadscoring en gedragsmonitoring: Signalen richting de marketeers als een lead weer op de website komt of een e-mail opent.
HubSpot is de ideale oplossing
Tijd bespaarders
- Koppeling met je mailbox: Nooit meer e-mails handmatig vastleggen.
- Snippets: Handige templates voor terugkerende e-mails.
- Uitgebreide taken: Gemak en geen risico meer om commerciële kansen te verliezen.
- Workflows: Opvolging van leads en prospects eenvoudig automatiseren.
- AI-functies: Hulp bij het maken van persoonlijke e-mails, sales plannen en forecasting.
Resultaat verbeteraars
- Uitgebreide rapporten: Hoe het gaat, welke leads en deals het meest kansrijk zijn, welke sales reps scoren het best en hoe actief is het salesteam.
- Inzicht in prospects: Hoe gedragen prospects zich op de website naar aanleiding van bijvoorbeeld e-mails.
- Uitgebreide mogelijkheden in doelbepaling, forecasting en realisatie.
- Account based marketing en sales voor individuele prospects.
- Dashboards die je alles over je prospects, deals en salesprestaties laten zien.