
Commercieel spreekuur
45 minuten samen aan de slag met jouw commerciële aanpak.
Opzoek naar inzichten, tips en templates.
Gratis! Omdat we dit leuk vinden en je graag helpen.
Wat kunnen we allemaal bekijken?
Alles begint met ambitie
Wat zijn jouw doelen en ambities. Waar sta je over 1,2 en 5 jaar. Wie zijn jouw ideale klanten die dat mogelijk gaan maken. Wat ga je ze verkopen en waarom kopen ze dat bij jou?
Alles begin met ambitie
Wat zijn jouw doelen en ambities. Waar sta je over 1,2 en 5 jaar. Wie zijn jouw ideale klanten die dat mogelijk gaan maken. Wat ga je ze verkopen en waarom kopen ze dat bij jou?
Via de vluchtstrook inhalen
Welke concurrent gaat probeert jouw een stok in de spaken te steken? Samen kijken we naar wat ze goed doen. En wat ook niet. Doe er je voordeel mee om het verschil te maken?
Via de vluchtstrook inhalen
Welke concurrent gaat probeert jouw een stok in de spaken te steken? Samen kijken we naar wat ze goed doen. En wat ook niet. Doe er je voordeel mee om het verschil te maken?
De leadgenerator
Jouw website. Hoeveel bezoekers heb je. Wie zijn het. Waar komen ze vandaan en hoe maak je er leads van. Met slimme tools laten we zien hoe jouw website het doet ten opzichte van de concurrentie. Inclusief technische tips.
De leadgenerator
Jouw website. Hoeveel bezoekers heb je. Wie zijn het. Waar komen ze vandaan en hoe maak je er leads van. Met slimme tools laten we zien hoe jouw website het doet ten opzichte van de concurrentie. Inclusief technische tips.
Aandacht en nieuwsgierigheid
De inzet van social media en Google. Wat zijn de mogelijkheden. Hoe maak je een advertentie die opvalt. Want het gaat hier maar om één ding. De ‘klik’ verkopen. Aandacht trekken en zorgen dat ze doorklikken.
Aandacht en nieuwsgierigheid
De inzet van social media en Google. Wat zijn de mogelijkheden. Hoe maak je een advertentie die opvalt. Want het gaat hier maar om één ding. De ‘klik’ verkopen. Aandacht trekken en zorgen dat ze doorklikken.
De commerciële poorten
Wagenwijd open zetten zodat de leads binnen stromen. De stappen om van een onbekende bezoeker een trouwe klant te maken. Met alles wat daartussen zit. Hoe loopt jouw funnel nu? Waar kan het slimmer en beter?
De commerciële poorten
Wagenwijd open zetten zodat de leads binnen stromen. De stappen om van een onbekende bezoeker een trouwe klant te maken. Met alles wat daartussen zit. Hoe loopt jouw funnel nu? Waar kan het slimmer en beter?
Actielijst
Jouw uitdagingen en een actielijst. Genoeg laag-hangend fruit om je de komende tijd mee te vermaken. Inclusief templates en spiekbrieven om het ook te plukken.
Actielijst
Jouw uitdagingen en een actielijst. Genoeg laag-hangend fruit om je de komende tijd mee te vermaken. Inclusief templates en spiekbrieven om het ook te plukken.
Hoe verder
Vul de vragen in en plan jouw persoonlijk startsessie. De vragen stellen we om beeld te krijgen bij jouw organisatie, ambitie en uitdaging die er nu ligt. Voorbereiding is het halve werk.
