Slimme spiekbrieven
Beter goed gejat dan zelf slecht bedacht
Handige tips en trics om het commercieel net even wat slimmer te doen dan je concurrent. –
Spiekbrief Bizar veel leads
Eenvoudig bizar veel leads genereren. Onmogelijk? Nee hoor. Lees deze spiekbrief en organiseer een enorme stroom leads voor jouw organisatie.
ps. Het is wel een stevige spiekbrief. 30 pagina’s.
Commercieel jaarplan
Elk jaar weer een belangrijk onderwerp, het commerciële jaarplan. Wij helpen je graag met onze tips en een handige template.
Titels die leads genereren
Hoe val je op in al het social media geweld? Of zorg je dat je whitepaper aandracht trekt? Met pakkende headlines die 100% zeker opvallen! Hoe je die maakt lees je in onze spiekbrief.
Klantreis als basis
Weten hoe je klant zoekt helpt je om de juiste content maken en je klant van onbekende prospect naar tevreden klant te brengen.
Marketing KPI's en tools
Grip op je marketing krijgen is belangrijk. Hier zijn een aantal tools en KPI’s handig voor. Zo hebben wij al veel goede ervaringen waar we je meer over vertellen in onze blog.
Lekker lezende blogs
Een blog maken die interessant is en ook nog lekker leest. Altijd weer een uitdaging. We hebben onze ervaringen verzameld. Doe er je voordeel mee.
Aan de slag met je website
Je website vraagt continu om aandacht. Er is altijd wel wat nieuws te melden of iets veranderd. Soms heb je daar wat te lang mee gewacht en is groot onderhoud nodig. Of misschien wel een nieuwe. Deze Cheatsheet is een praktische handleiding met veel tips.
Handige modellen
Fijne documenten om je commercie te helpen
In onze whitepapers gaan we uitgebreider in op de verschillende onderdelen van de commerciële aanpak. Net even wat meer uitleg en detail om je op weg te helpen.
Business Model canvas
Bepalen, aanscherpen of heruitvinden van je businessmodel
Value proposition canvas
Eenvoudig scherpe proposities maken