Laaghangend fruit is er altijd.

Je moet er alleen even de tijd voor nemen om het te vinden en te plukken. Daar hebben we de laaghangend fruit expeditie voor. In een paar uur nemen we jouw commerciële machine onder de loep. Dat levert je een lijst op met praktische punten om jouw commerciële machine eenvoudig te verbeteren. Resultaat gegarandeerd. Want geen verbeterpunten is geen factuur.

Laaghangend Fruit Doos

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan

We zien in de praktijk dat er binnen elke commerciële organisatie quick wins liggen die makkelijk te pakken zijn.

  • Google kan je website niet goed vinden
  • Mooie berichten op social media maar geen linkjes naar de website
  • Te weinig acties op je website om in contact te komen met je bezoekers
  • Nog geen Adwords om bezoek naar je website te krijgen
  • Geen idee wat je bezoekers doen op je website
  • Een lijst met nieuwsbrief ontvangers waar niks mee gedaan wordt
  • Veel klanten maar te weinig focus op herhaalaankopen
  • Geen duidelijke doelgroep en daardoor mogelijk met hagel schieten

 

En zo zijn er nog meer zaken te bedenken. Zonde om die te laten liggen! Want met een beetje inzet kan je deze makkelijk oppakken en er letterlijk meer leads en klanten mee binnenhalen.

Hoe vinden we die Quick Wins?

De HMK-methode is ons handvat. Het bevat alle onderdelen voor een goed georganiseerde commerciële machine.

We lopen de verschillende onderdelen na. Van Adwords, Google, social media tot aan jullie website.

Daarnaast hebben we een aantal slimme tools om je vindbaarheid op Google te beoordelen en te zien wat de bezoekers op je website doen.

Help
Sherpa Euro

Investering

De investering is € 395. All in.

Geen resultaat? – geen factuur!

Verliezers zijn er niet. Wij zijn zo overtuigd dat dit werkt dat we een 100% succesgarantie geven. En die is heel simpel.

Lukt het ons niet om 5 verbeteringen aan te dragen die je meer website bezoek en/of leads opleveren, dan sturen we geen factuur. Simpel.

Liever eerst een voorproefje?

Wil je liever eerst weten hoe we zoiets aanpakken en waar we naar kijken voordat je ‘ja’ zegt?

Dat snappen we. Maak in dat geval een afspraak voor ons commerciële spreekuur.

In een klein uur kijken we samen naar jouw website, zichtbaarheid op Google, Adwords en andere zaken.

We laten zien waar de kansen liggen en leggen uit hoe we de scan aanpakken.