Help ons om een AVG propositie te ontwikkelen en deze zichtbaar te maken

…dat was de vraag die Bouw en Van de Meerendonk ons stelde.

Over Bouw en Van de Meerendonk

Bouw en Van de Meerendonk helpt organisaties met de implementatie van management- en kwaliteitssystemen.

Denk daarbij aan ISO, NEN, ISAE maar ook de aanstaande AVG/GDPR.

De klanten kunnen daarmee objectief laten zien dat ze hun bedrijfsvoering, gegevensbeveiliging of milieu-thematiek op orde hebben.

Aanpak

AVG (GDPR) is de nieuwe privacy-wetgeving die 25 mei 2018 van kracht wordt. 

De eerste stap was om ons verdiepen in de klant. Wat weet hij van AVG? Weet hij dat hij iets moet regelen met betrekking tot AVG? En hoe pakt hij dat vervolgens aan? Waar loopt hij tegenaan in dat proces? Is het complex? Kan hij de informatie vinden? Etc.

Dat leverde het inzicht op dat wat hij zocht over AVG lastig te vinden is.
Ook niet wie hem daarbij kon helpen. Dit inzicht was de basis voor onze oplossing.

Resultaat

We hebben samen met Bouw en Van de Meerendonk een AVG pakket ontwikkeld voor haar klanten en prospects. Met een speciale website waar ze alles kunnen vinden over AVG.
Wat het is en of de klant iets moet met AVG. En hoe hij er zelf mee aan de slag kan.

Lukt dat niet zelf, dan kan Bouw en Van de Meerendonk hem daarbij helpen. Met checklists, whitepapers, online offertes als inhoudelijke hulp.

De inzet van Adwords en Social Media zijn de belangrijkste kanalen om de prospect te attenderen op de AVG-oplossingen en ze daarmee naar de AVG-site te halen.  

Daarbij hebben we ook Hubspot als Marketing Automation oplossing ingezet om de communicatie met de prospects en klanten te ondersteunen en de resultaten te kunnen volgen.

En het werkt. De aantallen bezoekers dat via Adwords op de AVG site komt heeft de verwachtingen van iedereen overtroffen. 

Neem eens een kijkje op de AVG site die we samen gemaakt hebben,