Hoe maak je een vlog?

Met deze 7 stappen lukt het zeker

De jongeren als grote bron van inspiratie

Een vlog…..een filmpje van iets leuks of interessants. Een blog maar dan in de vorm van een video. De content-tijgers van Hubspot hebben een leuk stukje geschreven hoe je dat simpel en goed kan oppakken. In 7 stappen naar een master vlogger.

Mooie aanvulling op de bestaande content

Vloggen is helemaal in. Ook wel logisch. De mens is nu eenmaal visueel ingesteld. Het is veel leuker om naar iets te kijken dan iets te moeten lezen. Het is ook een uitgelezen medium om ervaring en gevoel over te brengen. Je kan veel meer zintuigen aanspreken. En hoe meer je dat doet des te beter je boodschap blijft hangen.

 

Alleen is het niet altijd mogelijk om overal en altijd naar een video te kijken. En wat ik persoonlijk een nadeel van vlogs en video’s vind, is dat je niet eerst even de tekst kan scannen en dan kan lezen wat interessant is.

Het is geen vervanging van je blogs en andere content maar een prima aanvulling daarop.

Vlogging
Vloggen als krachtige aanvulling op je contentstrategie

In 7 stappen naar een master vlogger.

We weten inmiddels dat Hubspot een content-fabriek van formaat is. We delen daarom met regelmaat en met veel plezier hun informatieve blogs en nieuws. Dit is er ook weer een.

Ze geven 7 stappen om je op weg te helpen in de wereld van het vloggen.

Veel plezier met lezen…ehm ja inderdaad…hadden ze er niet beter een vlog van kunnen maken?!?

 

In 7 stappen naar een master vlogger (Hubspot).

Er zijn 250 miljoen ‘content creators’ op Youtube

Wat leuke feiten over vloggen

De meest populaire vlogger heeft 103 miljoen volgers!

Er komt elke uur 3.500 uur aan video op Youtube

Lees de andere 8 verbazingwekkende cijfers HIER

 

Videomarketing 2021 – de feiten

Jouw eerste stap richting meer leads, klanten en omzet

Kickstart

Veel van onze klanten helpen we op weg met onze Kickstart sessie. In een uur aan de slag met jouw commerciële uitdagingen. We helpen je op weg met handige inzichten, templates en tools.

Spiekbrief

Wil je weten hoe we dit soort trajecten aanpakken? Lees onze spiekbrief ‘Bizar veel leads’ eens. Zo krijg je een goed idee van onze aanpak.

Bellen

Gewoon even bellen kan natuurlijk ook. Wij zijn te bereiken op het nummer 085 – 902 99 90.