Een salesboost van 100 leads in 100 dagen

Genoeg kansen die je eenvoudig kan pakken

Focus en korte afstanden

Focus en korte afstanden. Dat werkt vaak beter dan enorm lange trajecten. Daarom beklim je een hoge berg ook via een aantal stops die niet te ver bij elkaar vandaan liggen. Zo is het ook met commercie. In kleine stappen naar succes. Daarom hebben we een 100 dagen programma ontwikkeld. Een programma om in korte tijd veel leads op te halen. Met focus en aandacht aan de slag om jouw commercie een impuls te geven.

leads

Voor wie is deze challenge?

Staat één van jouw commerciële vragen hieronder? Neem dan de moeite om de rest ook te lezen. Dit kon wel eens interessant zijn voor je.

  • Waar haal ik goede leads vandaan?
  • Hoe kom ik in beeld?
  • Wat zijn voor mij de beste leads?
  • Hoe maak ik interessante content voor leadgeneratie?
  • Hoe krijg ik inzicht in wat ik nog beter kan doen?
  • En waar begin ik?

Een propositie, koopreis, content en veel aandacht

Nieuwe klanten begint met leads verzamelen. Maar waar vind je die en hoe maak je van een lead een klant. In grote lijnen doe je dat met een goed aanbod, het opzetten van een koopreis (de salesfunnel), prikkelende content en heel veel aandacht.

Dat wat je hebt slim hergebruiken

Slim en efficiënt de juiste leads genereren is best een uitdaging. We treffen regelmatig organisaties die al veel onderdelen onze Help! methode hebben ingevuld maar waar het genereren van de juiste leads nog onvoldoende lukt.

Alles begin met een goed plan

Belangrijk is om te beginnen met een goed plan. Wederom focus. Wie is je ideale klant? Wat heeft ie nodig? Waar kunnen we hem bereiken? En niet onbelangrijk, wat heb jij te bieden om daarmee te zorgen dat hij voor jou kiest in plaats van je concurrent?

Daarna de doelstelling. 100 leads betekent wellicht 2500 lezers van jouw blog of andere content. Belangrijk om scherp te hebben bij hoeveel mensen we in beeld moeten komen zodat we daar een goed plan voor kunnen maken.

Plan klaar? Dan aan de slag

Het plan vertalen we naar de koopreis en alle middelen voor promotie en communicatie. Aan de slag. Doen, leren en verbeteren. Totdat we de eerste 100 leads hebben. De juiste leads wel te verstaan zodat het converteren daarvan naar klant voor de sales-collega’s eenvoudig is.

Hoe zien de 100 dagen eruit?

Binnen 30 dagen

  • Een scherp aanbod en plan. Wat gaan we verkopen, aan wie, waarom kopen ze dat bij ons en hoe gaan we dat doen
  • Content om in beeld te komen en leads te genereren.
  • Inclusief een kalender wat we wanneer gaan doen
  • Actiepagina op je website om van bezoekers leads te maken
  • Tools, middelen en een promotiecampagne

Binnen 60 dagen

  • De eerste leads komen binnen
  • Check of dat goede leads zijn
  • Inzichten wat werkt en wat niet
  • Bijsturen en aanpassen
  • Advies en tools hoe uit de leads de ‘hot-leads’ selecteert

Binnen 100 dagen

  • Minimaal 100 leads
  • Minimaal 10 hot leads (naam, e-mail en wat ze nodig hebben)
  • Een lead-machine die ook na deze 100 dagen doorgaat met leads genereren
  • De eerste stappen om de hot leads richting de offerte fase te verleiden

Investering

Wat het kost hangt er vanaf hoe ver je al bent met je commerciële organisatie. Dat is dus een kwestie van contact zoeken en overleggen met elkaar.

Interessant? Meer weten?

Is dit een Expeditie die voor jullie meer leads en klanten kan opleveren?

We vertellen je er graag meer over.

Een bericht aan ons met je gegevens is voldoende.