Quick wins workshop

Genoeg kansen die je eenvoudig kan pakken

Commercieel laag hangend fruit is er altijd.

Je moet er alleen even de tijd voor nemen om het te vinden en te plukken. Daar hebben we de Quick Wins Workshop voor. In een werksessie van drie uur nemen we jouw commerciële machine onder de loep. Die output, samen met onze voorbereiding, levert je een lijst met praktische punten om jouw commerciële machine eenvoudig te kunnen verbeteren. Resultaat gegarandeerd. Want geen verbeterpunten is geen factuur.

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan

We zien in de praktijk dat er binnen elke commerciële organisatie Quick Wins liggen die makkelijk te pakken zijn.

  • Prachtige projecten of nieuwe producten waar je niks over vertelt
  • Mooie berichten op social media maar geen linkjes naar de website
  • Te weinig acties op je website om in contact te komen met je bezoekers
  • Adwords inzetten om bezoek naar je website te krijgen
  • De juiste leads kunnen genereren voor de sales-collega’s
  • Een lijst met nieuwsbrief ontvangers waar niks mee gedaan wordt
  • Veel klanten maar te weinig focus op herhaalaankopen
  • Geen duidelijke doelgroep en daardoor mogelijk met hagel schieten

 

En zo zijn er nog meer zaken te bedenken. Zonde om die te laten liggen! Want met een beetje inzet kan je deze makkelijk oppakken en er letterlijk meer klanten mee binnen halen.

Hoe vinden we die Quick Wins?

De Help-methode is ons handvat. Het bevat alle onderdelen voor een goed georganiseerde commerciële machine. Een machine die zorgt voor leads, klanten en omzet.

Helpen met kopen methode

Op onderzoek uit en daarna aan de slag

Wij gaan eerst op verkenning. Kijken naar hoe het op dit moment loopt. Die informatie gaan we daarna in een werksessie van drie uur bespreken en aanvullen.

Waar gaat het goed met jouw commerciële machine?. Waar liggen de kansen?

Uit die lijst selecteren we een top 5 uit van waar jij mee aan de slag kan. Desgewenst met onze hulp. De andere punten bewaar je om op een later moment nog eens beet te pakken.

Leren en verbeteren

We geven je ook de handvatten om het resultaat te kunnen meten. Stap voor stap je weg naar boven vinden.

Voor het geld hoef je het niet te laten

Wat levert een nieuwe klant jou gemiddeld op? Zet dat tegenover de investering van € 1495,- voor deze expeditie. Waarschijnlijk is één klant al genoeg om dit terug te verdienen.

Succes gegarandeerd.

Dat durven we hardop te zeggen want dat is wat onze praktijk heeft laten zien. Loopt alles goed en kunnen we je niet helpen aan een lijst met verbeterpunten. Dan is het simpel en sturen we jou geen factuur.

Even bellen kan altijd

Interesse maar nog wel wat vragen? Begrijpelijk. Stuur ons een berichtje, dan bellen we je even terug!

Alvast op weg – checklist

Om je alvast wat op weg te helpen hebben een korte checklist gemaakt. Een lijst met punten om eens na te lopen. Punten waar commercieel vast nog wel wat te halen valt.